



























Korzyści:
- Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
- Widząc świetną okazję, nie musisz się martwić, że nie zdążysz z niej skorzystać.
- Możesz pozwolić sobie na więcej
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Zawsze możesz uzyskać więcej informacji:
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo sp. z o.o.